Home > Computers en Software > Videokaarten
Asus V7700 NVIDIA Geforce 2 GTS 128-bit DDR AGP 4X 8X TV-out
Kenmerken
Conditie: Zo goed als nieuw
Chipset: Nvidia
Bustype: AGP
Soort geheugen: GDDR
Eigenschappen: Tv-Out
Beschrijving
Asus V7700 NVIDIA Geforce 2 GTS 128-bit DDR 32MB Geforce 2 AGP 4X 8X TV-Out-Prijs € 8,95 + € 3,50 verzendbijdrage 250g~500g buspakket extra
-Snelle GTS editie voor Retro systemen, 128-bit memory interface voor meer bandbreedte
-Fill rate 1600 Texels/sec opvulling / render per seconde
-4 Shaders met 8 Texture Map. Units & 4 Raster, 3D Pixel Shading, licht, multitextuur per pixel
-Voor Retro Gaming PC, Workstation, Server of Linux systeem
-Windows XP, Linux x86 x64, Win. 2000, Win. ME / NT / Win Server /, Win 9xx
-3 maanden niet goed geld terug garantie
Omschrijving
Inmiddels een Retro klassieker is deze Millenium jaar 2000 uitgave van de Geforce 2 GTS series, maar voor bepaalde desktop taken; Retro Games, Internet, media playback is deze Geforce 2 GTS nog steeds een degelijk AGP videokaart als men gebruik maakt van Windows XP en soortgelijke besturingsystemen
De snellere geheugen interface van 128-bit resulteert in een extra bandbreedte van het geheugen daarnaast maakt de GTS gebruik van DDR geheugen die aardige kloksnelheden haalt. De GPU draait op 200 MHz en is flexibel in te stellen. DE GPU maakt gebruik van 4 Pixel pipelines met maar liefst 8 Texture Mapping Units en 4 Raster Operation Units. Hierdoor is de kaart instaat hoge fill-rates te behalen die een Retro kaart niet mistaan. Bij deze grafische architectuur worden de Vertex Shading taken Raster Operations door Pixel Pipelines uitgevoerd en deze worden daarbij ondersteund Pixel Shader NVIDIA Shader Rasterizer met multitexturing voor Omgevingen &Transform & Lightning, met effecten zoals water, rook, shaduwen, lichtval,diepte, structuur, met details door Pixel Shading in 3D applicaties en Games. De kaart leent zich goed als upgrade van vooral AGP gebaseerde onboard grafische adapters en als upgrade van oude Matrox kaarten ,Geforce 4 MX series, Geforce 2 MX-series, Riva VANTA TNT,TNT2 en alle Voodoo e.a en verschillende Quadro 2 of 4 entry level Workstation kaarten van oudere AGP/ PCI systemen. Het enige wat op de eigenschappen valt op te merken is het beperkte geheugen 32MB, echter wel DDR geheugen. Alle eigenschappen zijn gericht op snelheid en grafische prestatie met deze Geforce 2 GTS
De kaart wordt goed ondersteund in Windows XP 2000, ME 9XX, Windows Server en NT besturingsytemen Uitereaard zijn de Linux en OpenSource besturingssystemen ook ondersteund. De kaart is zeker geschikt voor Internet multimedia, media playback zoals video (analoog) zoals Intel Indeo decodering, Direct Show, MPEG 1 + 2/ DVD full frame/ TV-support De grafische kaart heeft standaard VGA waarbij hoge resoluties van 2048 x 1536 @ 75 Hz in 32-bit te behalen zijn en 2 analoge TV-out S-video en Composite RCA aansluitingen voor TV, Projector,e.d/
Eigenschappen
-Model Asus V7700/ T/ SG model release 2000
-GPU NV15 Geforce 2 GTS
-GPU Clock speed 200 MHz ~ 240 Mhz potential
-Memory speed Effective 332 MHz ~ 370 Mhz potential
-Fysiek geheugen 32 MB DDR SDRAM
-Memory Bus: 128-bit !
-Memory Bandwidth: 5.312 GB/sec
-Pixel Pipelines: 4
-Grafische architectuur DOT 3 Transform & Lighting Multi Texture Bump mapping Z NV Shading Rasterizing
-Texture Mapping Units 8 TMU
-Raster Operators 4 ROP
-Texture Fill Rate: 1600 MTexels/sec
-Shader Operations: 800 MOperations/sec
-Pixel Fill Rate: 800 MPixels/sec
-RAMDACs 350 MHz
-Interface AGP 4X 8X Universeel 2X compatibel
-Supported DirectX 7.0 OpenGL 1.5 Direct 3D/ Direct Draw / Direct Video/ Active X
-Dual view with two screens
-HDTV-DVD full frame Playback
-Active Cooling Fan controlled max. 4800 RPM
Aansluitingen
-1 x VGA HD-15 2048 x 1536 @ 75Hz 32 bit bpp
-1 x TV-out 4-Pin DIN S-video 1024 x 768
-1 x TV-out Composite RCA 1024 x 768
Beschrijving fabrikant NVIDIA
GeForce 2 GTS The World's First Per-Pixel Shading GPU
The GeForce2 family of performance solutionsincluding GeForce2 Ultra, Ti, Pro, and GTS are the world's first real-time per-pixel shading family of processors. Combined with NVIDIA's second-generation transform and lighting architecture, the GeForce2 family of GPUs delivers up to 31 million triangles/sec. transformed and lit, allowing for stunning scene realism.
The GeForce2 familyincluding GeForce2 Ti, GeForce2 Ultra, GeForce2 Pro, and GeForce2 GTSis the world's first real-time, per-pixel shading family of processors. Combined with NVIDIA's second-generation transform and lighting architecture, the GeForce2 family of GPUs delivers up to 31 million triangles/sec. transformed and lit, allowing stunning scene realism. GeForce2 Ti, the latest member of the GeForce2 family, redefines graphics for the mainstream computers, delivering 1 billion pixels/sec. and producing an amazing 6.4GB/sec. of bandwidth. The GeForce2 family includes the NVIDIA Shading Rasterizer (NSR), ground-breaking
technology that enables advanced per-pixel shading capabilities. The NSR allows perpixel control of all the visual and material components used to create amazingly realistic scenes and objects, for example: color, shadow, light, reflectivity, and dirt. Another key feature of the GeForce2 family is its High-Definition Video Processor (HDVP), which enables a variety of crystalclear HDTV solutions when combined with a mainstream CPU and a DTV receiver. The HDVP allows mainstream high-performance processors to support all 18 Advanced Television Standards Committee (ATSC) formats with a simple, cost-effective DTV receiver card
Features
NVIDIA Shading Rasterizer (NSR)
NVIDIA Shading Rasterizer (NSR) Brings natural material properties (smoke, clouds, water, cloth, plastic, etc) to life via advanced per-pixel shading capabilities in a single pass.
Second Generation Transform & Lighting
Transform and Lighting (T&L) are two very mathematically intense processes. Combined, T&L radically enhance photo-realism to create worlds that come alive on your screen. NVIDIA GPUs use separate T&L engines so that each can run at maximum efficiency.
NVIDIA Shading Rasterizer (NSR) The NVIDIA Shading Rasterizer (NSR) combined with the blazing fill rate of an NVIDIA GPU, delivers incomparable resolution and accuracy. Complex scenes are now rich with detail. Features such as per-pixel bump mapping can be utilized to a more dramatic visual effect.
High Definition Video Processing (HDVP) NVIDIA's high-definition video processor covers the most expensive part of HDTV by transforming your computer into the optimal home entertainment system. HDVP Turns your PC into a fully functional DVD player, and an HDTV player with the purchase of an additional third-party decoder.
Bron: NVDIA
Advertentie